Doprava zboží
PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
ÚTRATA |
do 2.500,- |
2.501,- a více |
|||
Způsob platby |
předem na účet |
dobírka |
předem na účet |
dobírka |
|
Českárepublika
|
![]() |
79 kč | + 39 kč | ZDARMA | 39 kč |
GLS - do 30 kg | 89 kč | + 39 kč | ZDARMA | 39 kč | |
Česká pošta - balík do ruky | 105 kč | + 39 kč | ZDARMA | 39 kč | |
Česká pošta - balík na poštu | 95 kč | + 39 kč | ZDARMA | 39 kč | |
Osobně na prodejně Havířov [mapa] | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | |
GLS - výdejní místa | 55 kč | + 39 kč | ZDARMA | 39 kč | |
Toptrans-Branky | od 400 kč/ks | - - - | od 400 kč/ks | - - - | |
Slovensko |
GLS - do 30 kg | 4,50 € | + 1,40 € | ZDARMA | 1,40 € |
Geis - objemný tovar (nad 30kg) | 18 € | + 2 € | 18 € | + 2 € |
Dodací doby
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Dodací doba se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Skladovou dostupnost zjistíte na kartě produktu.
- dobírkou (Česká Pošta, GLS) = následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 1-2 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- při platbě proforma fakturou (Česká Pošta, GLS) = záleží na datumu a čase připsání Vaší platby na náš účet, pak následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 2-4 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- osobní odběr na prodejně v Havířově = vždy vyčkejte na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možné si jej vyzvednout. Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez předchozí elektronické objednávky a následném obdržení potvrzení, že je pro Vás zboží na naší provozovně připraveno k odběru. Předejdete tím případným nepříjemnostem.
Děkujeme.
Podrobné informace o způsobech dopravy
Níže přinášíme přesnější popis odpovídajícího způsobu dopravy dle druhu:
Česká pošta
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Expedice Obchodních balíků České pošty, u kterých si naši zákazníci zvolí způsob dopravy Českou poštou probíhá ve všední dny od 10:00 do 15:00.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Balík do ruky Vám doručí pošta následující pracovní den na Vaší adresu, Balík na poštu budete mít připraven následující pracovní den na Vámi zadané poště.
- Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesně určený čas.
- Není možné si čas stanovit. Stejně tak neznáme telefonický kontakt zaměstnanců - rozvozců České pošty. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
- Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno ve schránce (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
- Prosím POZOR, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží, neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení, je zásilka na 99% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
- Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Komunikace s Poštou - info linka ✆ 840 111 244
- pro komunikaci s Poštou výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
- pro komunikaci s Poštou výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
GLS ČR
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy Geis, probíhá ve všední dny od 8:00 do 18:00 hod.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování firmou Geis probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00 hod. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
- Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je také možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno ve schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který se můžete obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–17 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá ve schránce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 31 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i přesměrování balíku (max 15kg) na výdejní místo GLSParcel, kde si ho vyzvednete v otevíracích hodinách výdejního místa
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.gls.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
- Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Komunikace s GLS - info linka ✆ +420 567 771 111
- pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
GLSParcel výdejní místa ČR
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Nemůžete být v určitý čas na určitém místě ? Vyzvedněte si balík na Vámi zvoleném výdejním místě, v době, kdy se to hodí Vám.
- Máte na výběr více než 1000 výdejních míst po celé České republice.
- Platí pouze pro zásilky s hmotností do 15 kg.
- Pouze hotově, platební karty nejsou akceptovány
- Seznam výdejních míst: https://gls-group.com/CZ/cs/vydejni-mista-gls
- Komunikace s Geis - info linka ✆ 951 277 777 od pondělí do pátku 8:00 – 17:00
- pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Osobní odběr Havířov
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Je možný v sídle firmy v Havířově po oznámení, že zboží je k odběru připraveno.
- Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00-12:00 a 13:00-17:00 hod (Prosinec do 18:00 hod)
- Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
- Platba probíhá v hotovosti po vystavení paragonu s uvedení platby "hotově", nebo je možné zaplatit platení kartou.
TOPTRANS - Branky
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Pokud jste si objednali Branky 160 x 115cm svařené (neskládací), tak odesíláme objednávku automaticky dopravcem TOPTRANS.
- Při této variantě dopravy dorazí objednávka do druhého dne od expedice z našeho skladu
- Řidič TOPTRANS Vás telefonicky kontaktuje ohledně přibližné hodiny doručení zásilky popř. je možno se s řidičem domluvit na jiné formě předání zásilky (osobní odběr na depu nebo doručení jiný den...).
Geis SK
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy Geis SK, probíhá ve všední dny od 9:00 do 17:00 hod.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování firmou Geis probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00 hod. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
- Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je také možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno ve schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který se můžete obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá ve schránce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od naší expedice
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce Geis po zadání jejího čísla (11 číslic)
- Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Komunikace s Geis - info linka ✆ 18181
- pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)